Studentkårens arbetsmarknadsdag 15 maj

Arbetsmarknadsdag i Lobbyn.

Arbetsmarknadsdagen är en mötesplats för en säkrare framtid! Träffa relevanta aktörer från arbetsmarknaden i rollen som potentiella arbetsgivare för dig som är student. Både myndigheter och privata företag deltar.

Kom och träffa framtidens nyckelpersoner inom försvar, krishantering och säkerhetsfrågor? Arbetsmarknadsdagen arrangeras av Försvarshögskolans studentkår och arbetsmarknadsgruppen Kompass.

Arbetsmarknadsdagen syftar till att knyta kontakter mellan studenter och relevanta aktörer i rollen som potentiella framtida arbetsgivare.
Medverkande aktörer får samtidigt en god möjlighet att sprida information om sin
verksamhet genom personliga möten med studenter som har unika kompetenser inom försvar, krishantering och säkerhet.

Medverkande myndigheter och företag:

Myndigheter:

• MSB