Anmäl intresse för Nato Youth Summit

Sidhuvud av webbsidan för Nato Youth Summit.

Du som är mellan 18 och 35 år kan delta på NATO Youth Summit 2024 som är ett samarbete mellan Nato, The Aspen Institute, Myndigheten för samhällsskydd och beredskap (MSB) och Försvarshögskolan. Evenemanget äger rum samtidigt i Miami, Florida och Stockholm.

Nato Youth Summit fördjupar sig i de mest angelägna globala frågorna för ungdomar idag. I Sverige är det MSB och Försvarshögskolan som arrangerar evenemanget på plats i Stockholm. Du som är mellan 18 och 35 år kan anmäla intresse för att delta, på plats eller online.

Bidra med förslag på hur vi bygger en säker framtid

Youth Summit Challenge är en möjlighet att göra din röst hörd och få en sponsrad plats till livescenen i Miami eller Stockholm. Anta utmaningen och dela dina tankar om hur du bidrar till att forma en trygg morgondag. Youth Summit Challenge ska lämnas in senast den 21 april 2024 kl. 23:59 EST. Vinnarna kommer att utses och meddelas senast den 22 april 2024.

Anmäl ditt intresse att delta

Lämna ditt bidrag till Summit Challenge senast den 21 april

Mer om Nato Youth Summit 2024