Uppsamlingstillfälle för självständigt arbete i krigsvetenskap

Den 22 januari 2024 erbjuds kadetter tillfälle att lämna in uppsatser för examination av självständigt arbete i krigsvetenskap. Du som vill examineras på ditt självständiga arbete måste anmäla dig i formuläret nedan senast den 1 december 2023.

Har du tidigare deltagit vid opponering av självständigt arbete på denna kurs är du undantagen från examinationsseminarium den 29 januari 2024. I sådana fall rättas uppsatsen enbart (inom 15 arbetsdagar). Har du inte tidigare deltagit i uppsatsventilering skall du genomföra uppsatsseminarium den 29 januari. Vid detta tillfälle ingår seminariebehandling av det egna självständiga arbetet samt att studenten genomför opponering på annans självständiga arbete.

Kontakt

Kontakta kursansvarig lärare vid frågor gällande kursen: mariam.bjarnesen@fhs.se

Kontakta studievägledare vid frågor gällande registrering, studieplanering eller annat kring studierna: : annika.montin@fhs.se

Anmäl dig till uppsamlingstillfället i formuläret nedan. Du måste vara registrerad student för att kunna ladda upp det självständiga arbetet på Canvas, om du inte är registrerad kommer du bli det efter din anmälan.

Det är inte tillåtet att göra anmälningar längre. Sista anmälningsdag var den 1 december klockan 23.59.